Trettonddagen!

Jaha sista dagen på sin ledighet då som jag redan skrivit. Känner inte för någonting faktiskt. Borde rensa matsalsbordet från all scrap då jag inte för tillfället känner för att scrapa.
Jag borde:

  1. Diska
  2. dammsuga
  3. torka köksgolvet
  4. damma
  5. tvätta håret
  6. ta ned lite julsaker
  7. stryka 4 1/2 meter långa köksgardinen
Får se om jag kan lägga in denna lista igen med en del av grejorna överstrukna????
Titta här är våran utomhus termometer för enbart 5 minuter sen!



Precis ni ser helt rätt det är 17 grader minus!

Brr...tänker inte gå ut på förskolan med våra små småttingar imorgon om det är så här kallt!
Ingen kommer att tycka det är kul att frysa även om de får åka pulka som vissa inte tycker är roligt även vid noll gradigt ute.

Nej ska se om jag kan skala av lite från listan, åter kommer senare!

Kommentarer
Postat av: CandyboX Collector - nu 773 unika tablettaskar !

SJUTTON MINUS - I tell you what. Jag vill sitta på stranden i Thailand nu elr ngt.



Varför lyckas man alltid ha en lista på saker som måste göras som inte är dt roligaste här i livet ?=)

2010-01-06 @ 10:31:00
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: Ninni

jag borde också göra en hel del, men jag orkar verkligen inte haha

2010-01-06 @ 10:38:20
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0