Tosadag...god morgon!



 

 

Tisdag och fyra dagar kvar att jobba tills man åter igen är ledig. Idag slutar jag kl 16 sen ska Sture och jag iväg och storhandla. Skönt att fylla upp skåpen igen och kyl och frys också naturligtvis!

Börjar 8 idag men känner inte alls för att ge mig iväg ut i 10 minus....kommer nog välja att stanna inne idag. En personal är även på kurs mellan 8-10.45 så att ta in 12 småttingar på två personal är inget jag känner för. Klart att andra avdelningar hjälper till men jag tänker även på kylan ute får våra 1 1/2-2-åringr de gråter och vill bara in.

Kanske vikarien vår fasta vikarie som känner barnen jätte väl och nu är hos oss eftersom en personal är i Thailand kan vara ute en timme med tre-åringarna. Vi får se på grad-antal och barnantal när kl är strax före nio.

Nej har lite annat att göra innan jag ska ge mig iväg...dammsuga...nej jag är ej tokigt men det är så grusigt i hallen  och då drar jag dammsugaren även över köket och vardags rummet, så vi höres åter ikväll igen!!!!

Mor om du läser detta så har vi ej glömt pengarna till far, finns här hemma men får se hur sent det blir ikväll annars kommer de imorgon...glömde säga det igår kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0