Torsdag!

 

Jaha snart ska man iväg till jobbet då. Inget jag känner för då det idag är 10 minus snöar och blåser ganska kraftigt.

Inne lär det bli i alla fall pga att det är alltid minst 2 grader kallare på förkolan pga att förkolan ligger i en svacka, sen när det blåser så här blir det minst 5 grader kallare det blir alltså 17 minus...brr...nej tack!

Tåget går 6.54 och är framme 06.01 och bussen går 06.02...hum hinner jag. Om jag åker en station till är jag framma 06.03 och bussen går 06.04 nästa går från första stationen 06.14...men att gå tar enbart tio minuter, men vet att jag kommer ha motvind hela vägen så då tar det nog lite till

Nej jag är ej slö, men idag har jag ingen lust att komma helblöt och iskall till jobbet!

Önskar att jag kunde tillbringa min dag så här istället

 

Nej ska väll ta och göras mig i ordning, måste gå om 15 minuter och ska plocka ned lite saker i väskan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0