Torsdag!

 

Imorgon är det Fredag redan....att det gått fort är nog för att man ej jobbat måndag-Onsdag. Idag är det Julgransplundring på förskolan.

Varför vi ej tog igår när det var tjugonda knut? Jo vi ska ha det på förmiddagen så all personal är på plats och varorna kommer Onsdagar och de kanske kommer senare  på eftermiddagen tom.

Alltså vi ska ha mandariner i barnens påsar och de blir ju dåliga om vi beställer dessa en vecka innan.

Blir kort dag idag börjar 6.30 och slutar 14.00...skönt!!! Imorgon blir längre börjar 8 och slutar 16.30, men sen är det helg och nu ska jag faktiskt vila upp mig ordentligt. Vi har enbart tvättstugan att tänka på inget annat!

Nej har lite annat att göra innan jag ska ge mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0