Tisdag!

Är dötrött för att jag låg vaken mellan kl 03.15-04.40 och sen vaknade jag kl 05.40 och klockan ringde 06.00.
Så där ja då har man ej fått sova ordentligt och huvudet känns jätte segt och man mår smått illa!
Skönt jobbar 8-16 idag så man stänger i alla fall inte!


Sitter och väntar på att gubben ska ringa, för när han åker uppåt till Rosersberg som är 3 mil här ifrån i denna snöyra och halka vill jag att han ringer när han kommit fram. Han ringde under hela min ledighet här i mellandagarn aca 6.40 varje morgon...ja har jag somnat om efter att han åkt så tog jag det...vill veta att min älskling kommit fram tryggt.

Litar du inte på gubben din att han är försiktig undrar säkert en drös...klart jag gör han är en super förare....men det är andra jag ej litar på!


Idag är det då alltså Tisdag och en dag närmare helgen, skulle vilja skriva om mycket saker men tiden är knapp, då jag måste ge mig av om max 30 minuter.
Jag är hemma ca 16.30 idag då jag får ta mig hem själv pga att Sture åker från Roserberg mellan 15.30-16.00...svårt att hinna till 16 för att plocka upp mig!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe låter som om du har fått en hämsk natt :P

2010-01-19 @ 10:35:56
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Mamma

super Sture när han kör? Fy, men du skriver superkille!!!

2010-01-20 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0