Suckar!!!!

Våran fläkt har börjat krångla  det har jag väll skrivit om antar jag och familjebostäder har bytt knapparna men den är fortfarande ej bra suger inte ut alls.
Vi får os i hela lägenheten varje gång vi lagar mat. Denna fläkt tog jag på tillval 1996 och betalade ca 40 kronor i månaden i tre år sen var den betald.
Nu ringde de nyss och kan inget göra då den är så gammal så reservdelar finns ej och ta på tillval får jag inte pga att det blir bostadsrätt om 2 veckor.
Vad gör jag nu? jag förstår att jag ej kan ta på tillval men familjebostäder borde göra något åt en fläkt som jag har betalt till dom i tre år för.
Är olidligt att laga mat när det osar över allt
.

Snacka om att sitta i moment 22 och jag som inte ens vill att det ska bli bostadrätt, fasiken jäkla skit grannar med era hot mot de som ej ville köpa att privat värdar skulle köpa och lyxsanera kåkarna...lögner som tyvärr vissa har trott på tyvärr tyvärr tyvärr!!!!
Primula ab har själva blivit rasande när de fått höra att ni hotat med att de ska köpa och lyxsanera.
Nu har jag vänt mig till Joakim på hyresgästföreningen som är en kille som hjälpt oss en del med alla frågor man har angånde hot från bostadsrättsföreningen!

Bläääääääääää! Någon som har en fungerande fläkt som ni kan skänka!


Kommentarer
Postat av: Neha

Hatar när reservdelar inte finns och man måste vänta

2010-01-05 @ 09:29:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Malin - Sån e jag!

Usch det är ett öde utan fläkt, jag hade igen fläkt i min gamla lägenhet och det gick ju sådär..

2010-01-05 @ 09:47:30
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0