Städat!!!

  1. Diska
  2. dammsuga
  3. torka köksgolvet
  4. damma
  5. tvätta håret
  6. ta ned lite julsaker
  7. stryka 4 1/2 meter långa köksgardinen
Detta är nu gjort+en massa andra saker som scrap i skåpet, torkat alla golv inte bara köksgolvet, Tagit ned alla julsaker, inte bara lite+strykt två gardiner och satt upp dessa istället för julgardinerna.
Visst är jag duktig som nu bara har håret och en välbehövlig dusch kvar att göra.
Bildbevis!

Alla julsakerna på matsalsbordet ska bara ned i kartongerna





Diskat



Skurat



Dammsugit och den är tillbaka på sin plats i städskrubben



Video rummets gardin



Upphängd och klar!



Köksgardinen strykt och ihop rullad.
För jag tänkte först hänga den i helgen men ångrade mig!




Upphängd och klar




Nu tänker jag inte göra så mycket mera idag...jo middagen och duschen så klart men inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0