Ser om varuhuset!

Är inne på slutet av säsong 1...ja vad ska man annars göra när man ligger sjuk hemma! Idag ska jag faktiskt rulla köttbullar men först framåt efter middagen, ska bli skönt att få äta lite riktig mat idag efter dessa två hämska dagar som varit! Tar en liten paus för att önska alla mina bloggläsare godmorgon! Ska försöka blogga lite mera ida goch hitta något roligt att skriva om inte bara magsjuka!
Vilka söta barn va?
Det är mina tre gullungar.
Måste vara 1992.
Då var Angelica i mitten 5 år Teddy till höger skulle fylla 7 detta år och Linnea till vänster skulle bli 3 år.

 

Denna bild är från 2004 där är Teddy 18 ska fylla 19 detta år, Angelica är 17 och Linnea är 14 ska fylla 15 år.

 

 

Hallå vill ha en sådan bild på er tre tillsammans idag!!!

 

Nja lite gammal drygt ett år minst sen den togs.

 

 

Men detta är från i höstas på Linnea 20 och Teddy 24 år

 

 

Samma barn men år 1990

 

Teddy ska fylla 5 och Linnea ska fylla 1 år på hösten

 

 

I höstas Angelica 22 år och Linnea 20 år

 

 

Sommaren 1991 Angelica är fyra år och Linnea ska fylla 2 år på hösten

 

 

Linnea på midsommarafton 2009 snart 20 år gamal

 

 

Linnea 3 år i sin födelsedagskappa 1992!

 

 

Linnea fin klädd dags för skolavslutningen i 9:an år 2005.

 

 

Linnea i sommras tog jag själv ute på vår gård, ska fylla 20 till hösten

 

Angelica i sommras vid min dator min första semester dag 22 år

 

 

Teddy i höstas 24 år gamal!

 


Skojiga småttingbilder

 

1992-1993

 

 

1993 Angelicas sex-års kalas maskerad.

Angelica är prinsessa Teddy troll och Linnea pippi!!!

 

 

Oj det vart lite skojigt att skriva om iallafall!

Nu är de stora och fyller 2010, 21 år i September, 23 i April och 25 år i Oktober.

Barnbarn snart :-)))!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

VILKA GULLIGA BARNBARN JAG HAR

2010-01-13 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0