Nyårsdagen vit och fin!

 

 

Min lilla kille sover så sött så!!!!

 

 

Nej usch idag är man rätt seg och sugen på alla möjliga konstiga saker som pizza pommes med beanessås, iskall cola...hm ja det har jag väll bäljat drygt en liter med is i!!!!

Tror jag ska vräka i mig lite ostbågar och lite whiskey cheddar ost eller vad säger ni, det låter väll gott va!!!

Och så en massa kall coca cola!!!!

Blogg inläggen delas av ett ljusgrått streck längst ned i varje inlägg med datum och tid sen kommer nästa blogginlägg och det delas av på samma sätt.

Titta rätt under här så ser du det gråa strecket och datum+klockslag strax där över.Där kan du även trycka på kommentarer och skriva din egen kommentar!!!

Alla inlägg delas av så, jag kan inte göra det bättre för det är blogg se som bestämt hur inläggen ska delas av. Skulle gärna vilja ha ett kraftiga svart streck istället men men nu är det som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0