Måndag!

 

Ja usch och fy denna vecka är inte alls kul. Idag stänger jag och mellan 9.30-10.30 har vi planering tillsammans med den andre småbarnsavdelningen. Är en som alltid är motvillig till allt suckar. Onsdag börjar min invänjning alltid lite jobbigt med nya barn. Torsdag som jag skrivit förr tandläkare och mamografi och Fredag stänger jag igen. Önskar att kl vore 18 på fredagen just nu och jag var på väg hemm för två dagars ledighet!

Har suttit här på morgonen och försökt att ringa min hudläkare för det har alltid gått att prata in på telefonsvararen och så har de antingen ringt upp eller man har kunnat prata in de mediciner man vill ha inringt. Svararen löd välkommen till......vi har stängt från den 15/12-11/1 pga omflyttning och julledighet, återbud observera enbart återbud kan lämnas på detta tele nummer...... Men vad fasiken är detta???? Det är ju den 25 idag och efter den 11 som var för två veckor sen!!!!

Telefontiden är mellan 10-11 och man kan få sitta lång tid i kö...hur fasiken ska det fungera då det är den mest hektiska tiden på en småbarnsavdelning+???? Vi går in kl 10 sen är det blöjbyten samling och mat och idag har vi ju planeringstid just denna tid sen måste vi ta in de små!!!!!

 

Nä måste iväg vi höres ikväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0