Måndag morgon



Är väldigt motigt idag är min första hela vecka sen 14-18 December-09 för veckan efter jobbade jag enbart en dag sen hade jag semester. Började åter den 7/1-10 och jobbade två dagar då det var en Torsdag jag kom tillbaka. Sen var jag sjuk i tre dagar förraveckan och jobbade åter igen enbart två dagar.

På Onsdag har vi planeringsdag också från 8-16.30, vi får hämt pizza till lunch.





Nej ska göra mig i ordning...dock börjar jag 8.30, men har duschat så jag måste blåsa håret, sen ska jag äte frukost på jobbet så jag vill vara där kl 8, så äter jag tilslammans med köksan och snackar lite skit om helgens bravader....inte mina utan hennes :-))).

Kommentarer
Postat av: M

Hahah men det är klart det gör ;D

2010-01-18 @ 18:52:27
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0