Lördag morgon.

Hm detta under är ju livsfarligt att ha hemma.



Detta är sött



Från sovrums fönstret, skulle nog dragit upp persienerna.



Fint va?



Vi var väll uppe till kl tolv igår, spelade UNO och snackade skit. Har bara lite huvudvärk idag, men bara lite.
Måste vara alla salta pinnarna jag åt...sju stycken...ska låta bli dessa idag :-)))).

Titta vad vår termometer visar...inte så farligt kanskle när de har lovat 20-25 minus.

 

17 minus är det bara!

Gissa vem som inte går utanför dörren idag?

Rätt!

JAG

 

Sture får ta tvättstugan och gå upp till torget och lämna in hästarna och handla mjölk!

Vad jag ska göra?

Jo plocka ned alla julsakerna i kartonger+ att ta upp lite som legat nedpackat över jul, ljus upp istället för de röda, lite prydnadssaker som fått göra plats för julsakerna som nu ska få komma upp igen!

Och framför allt har jag satt igång ett bak...kanelbullar till min älskling!

Nej Teddy jag kör herbalife och har just tagit min frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0