Kommentarer!

Kommer faktiskt att göra som du EM att kommentarer som enbart är reklam för sina egna bloggar kommer jag ej godkänna!
Liknande...rösta på mig här...gå in och kolla här osv.

Utan en ända mening om min blogg!
Tjurig ja kanske jag är...ta inte åt er nu men vissa av dessa som skriver så här har faktiskt kommenterat min blogg och kommer tillbaka åter och åter igen, då är det skillnad.
Kommer att kolla upp om det är engångs kommentarer för sin egen blogg eller om det är personer som åter kommer!

Jag har favorit bloggar som jag följer varje dag och en som jag tycker mycket om är em.
Varför?
Jo för den är intressant, rolig och kvinnan är i samma ålder som mig och verkar tycka lika i mycket och ha samma humor som mig!


Nog om detta, har två dagar ledighet kvar och börjar bli sjuk, ont i kroppen+snuvig och rosslig i halsen!

natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0