Jösses.....

....dagen har bara rasat iväg, men gick först upp ca 10 imorse pga att jag var vaken från drygt kl 1 och somande om vid 8.
14.30 kommer soldat Bom på kanal 1 den ska jag nog kika på, är rätt rolig faktiskt! Har dammsuget, dammat lite och diskat idag och nu vill jag att gubben kommer hem.
Är skönt att vara ledig men mer skönt om man är ledig tillsammans.

Vi vann varken på lotto eller travet i helgen så jag hoppas på Onsdags lottot...jäkla försäkringskassan.
Men idag har ni fått in överklagan/brev med kopior av ert beslut från i sommras, där det tydligt står att läkarintyg krävs från första dagen men dock enbart tom 9 Juli-2009 och beslutet att ej ge ut sjukpenning för en vecka i december för att min sambo ska ha läkarintyg från första dagen!!!!
Inget nytt beslut har kommit in och han har även fått sjukpenning utan intyg efter 9 Juli
.
Ska bli kul att få se vad idioterna svarar!

Nog om detta, återkommer med det roliga svaret när vi får ett eller om vi får ett!!!!!
Vad ska jag göra nu då?
Borde ta en dusch och tvätta mitt toviga hår som jag inte borstade igår eller ej gjort idag heller
.
Nej magen spökar lite så jag tar ett glas priviva smak mango och lägger mig i soffan och glor på någon film fram tills Bom börjar!

Jamen klart är det:



Våran egen Nils Poppe som spelar Bom!!!!


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: tack!

2010-01-04 @ 16:10:39
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0