Jäkla Reinfeldt!

Nu är jag hemma sen en timme tillbaka men har lagt in alla räkningarna utom hyran som ej kommit. Men den där jädra bostadsrättsföreningen som det blev den 19/1 kan väll inte få dom de anlitat att få ändan ur vagnen.

Jo jag var inne på nätet på bla de som numera ska sköta reparationerna för de som bor kvar som hyresgäster...pyttsan inget tillval som jag misstänkte då får vi dras med en dassig fläkt.
Jag ville ej ombilda varför ska jag då få det sämre när jag väljer att bo kvar som hyresgäst?
Jag kunde tagit en ny fläkt på tillval från familjebostader för kanske max 100 kr/månad nu måste jag köpa en ny. Jäkla styrekse som skrämt upp de som ej ville köpoa med att andra köper annars och lyxrenoverar...skitsnack det är jordens äldsta trick berättade de på hyresgästföreningen när jag kontaktade dom.


Nu håller jag tummarna fär att allt ska gå åt helvete och de går i KK och någon bättre köper upp detta eller familjebostäder väljer att köpa tillbaka för en skit summa!
Är ledsen att behöva skreiva detta över men det är vad jag själv tycker. Låt hyresrätten vara tänk på de som kommer efter dig...de ska inte behöva köpa för att kunna flytta hemifrån.
Nu kommer något fult:

Jävla moderatpack med er omvända Robin Hood politik!!!!







Gör ett samhälle enbart för de med pengar...köp din bostad det är bättre att äga den...pengar...pengar och åter pengar.
Oj vad tiden gått nu ska jag se våra bästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0