Igår!!!



Rätt åkte i Robinsson antingen Mikko  Jimmy eller Hans ville jag ha ut. Det blev Hans, jag gillar inte dessa förbaskade pakter hela tiden så Fredrik kan få hänga med dessa killar i ligan på att bli utröstade nästa gång. Ja jag vet att de nu åker till en annan ö....men de åker till slut i alla fall, pakter har aldrig hållit vägen ut och kommer inte göra det denna gång heller.

Heja Johan säger jag bara, han är en sann överlevar människa!


Nu är jag sur. Kilade ned i tvättstugan pga att jag har fått störtblödnings mens...blir bara värre och värre med åren men det hör till åldern har jag hört. Övergångs åldern har väll börjat som smått.
Tänkte ta den spontana maskinen som man inte behöver boka för vem är nere strax innan sju enSöndag????
Upptagen var den och bägge tvättstugorna är bokade exakt hela dagen!!!!!
Får gå ned kl 8 igen och se om den spontana är ledig.
Måste tvätta så är det bara, detta kan ej vänta tills nästa Lördag!!!

Lite bilder från igår Sture och Göran är fortfarande inga roliga att fota, besöket som skulle komma igår dök aldrig upp...har jag missförtått kanske måste kolla upp det idag.
















Full koll på lotto raden. Vi vann 22 kronor på lott 1 och 18 kronor på lotto 2, hala 40 kronor :-)))

 

 

Oj så fin min då...fasiken skärp dig vill ha riktiga kort!

 

 

 

Detta såg vi då på tv, någon närmare presentation behövs inte anser jag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0