Idag ska vi försöka äta.....

....lite. Mår betydligt bättre i magen var nog en släng av magsjuka men det är ju fler på jobbet som haft detta tydligen undr mellan dagarna.
Har ont i ryggen och det pga att jag spytt och sen legat konstigt när jag mått illa. Släpade mig åter ned till tvättstugan då blödningen ej vill ge med sig och sen sjukkläder vill jag ha rena, fick spontana och ska ned igen strax efter halv åtta för att släpa upp allt. Tänker inte torktumla och behöva gå ned en gång till!!!!
Sen ska jag ligga framför tv:n idag som igår. Bloggandet kommer bli lite lidande idag med, men ska jag blogga ska det vara något att verkligen blogga om.
Kanske jag slänger in lite bilder får se, men här kommer ett par egen tagna foton som jag är rätt nöjd med!!

Vår underbara semester i Skånd Juli-08

 

 

Från hotellrummet faktiskt i Limhamn!

 

 

Sture framför Brahe hus utanför Gränna!

 

 

Här är lite blandad kompott!

Har långt ifrån tagit alla bilder själv.

Mina döttrar. Hösten.vintern-09

 

 

Sonen med flickvän i Paris dec-09

 

 

 

Min äldsta dotter med pojkvännen midsommar-09

 

 

Ha ha coolingen på uteserveringen i Limhamn precis vid vårt hotell Juli-08!!!

 


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon, kikade förbi så tänkte passa på att önka dig en bra dag bara :)

2010-01-12 @ 07:53:03
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: M

Japp det har ajg gjort ;)

2010-01-12 @ 07:53:03
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0