Hur modig är du?

Kopierat från egoinas mamma, tyckte detta var enormt kul:

Hur modig är du?

MODIGT:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men
hon sover inte. Du ställer fram en stol och placerar den precis framför
henne och sätter dig i den. När hon frågar vad fan du sysslar med så säger
du bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar.


MODIGARE:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar
på dig i dörren med en kvast och du säger: "städar du eller förbereder du
dig på en flygtur?"


MODIGAST:
Du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på
kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken. Du går fram

till henne, daskar till henne på stjärten och säger "nu är det din tur!".


HA HA HA!!!!!

Bilder från igår det blev bara tre för jag tröttnade på små ungarnas larv:





Hemma gjorda negerbollar!
Heter och har alltid hetat negerbollar...chokladbollar och havrebollar vad fasiken är det?



Sen heter det negerkyssar och inte mintkyssar!




Allt annat är bara larv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0