Greveholm

Nu är jag på bättre humör. Ibland när det är dessa hormondagar, ägglossning, mns osv kan livet bli piss på bara ett par sekunder.
Minsta lilla kan få en att gå i taket, allt är fel även det som i normala fall skulle vara bra.
Men Sture klickade på denna underbara Julkalender från 1996...ja vuxna gillar den också och jag blev genast på bättre humör, åt sockerkaka till mellis och nu vankas det wienerznitzell
.
Vill tillägga att jag precis vaknat somnade strax innan halv 4 tror jag och ska rtinga dig mor dirrekt efter maten!
Ni som undrat varför jag varit deppig idag har nu fått svar...och jag tror de flesta tjejer, flickor, kvinnor ja alla av det feminina könet förstår vad jag snackar om!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0