God natt!

Nu ska man skapa igen :-))) ja det heter juså skapa ett nytt blogg inlägg!!!! Måndag imorgon och den här veckan är inte roligt alls!!! Imorgon planering i en timme tillsammans med den andre små barns avdelningen...dokumentationer igen!!!! Onsdag min nya invänjning kommer! Torsdag slutar 14...men det är väll okey tycker ni säkert! Men nej tandläkaren kl 15 i fridhemsplan och mamografi kl 16 också i fridhemsplan!
Fredag så stänger jag...ja vi har rullande schema på fredagar så jag slutar kl 18. En sak är i alla fall bra med denna vecka löning!!!!!



Denna bild har jag som bakgrundsbild på min dator, tagit den själv på julaftons morgon!!!



Min egna lilla älskling


Puss jag älskar dig!!!!!
Nu ska jag titta en stund på varuhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0