God morgon!

Nu sitter man här igen då. Vaknade med ett ryck 04.30 och har då sovit sen kl 22 ca...6 timmar och 30 minuter i sträck bra jobbat för att vara mig!
Sture stack iväg strax efter att jag vaknat så nu sitter man här ensam igen och har enbart 2 dagars ledighet kvar!
Jag har diskat och sopat upp lite smulor från golvet, funderar på att plocka in all min scrapbooking och rulla ihop Juldukarna, men det är ju först 20 knut den 13 januari så jag hoppar nog det och låter det vara över trettondags aftonen.

Lite för tidigt att göra det redan nu kanske.
Igår var min älskling supertrött när vi skulle kika på postkodsmiljonären kl 20.00 och så här såg han ut i soffan:




Och så här såg jag ut



Tji fick ni...gick ni på den??? Nej jag unviker så gott jag kan att vara med på foto!!!!

Mina mysiga mjuka strumpor med en liten leopard på, har med kor och grisar+naturella också
!
Se här under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0