Fredag och magen i olag!



Alltid skönt med Fredagar trots att man varit ledig i 16 dagar ochg enbart jobbat en dag efter det :-)))!!!



http://www.yankodesign.com/2010/01/07/hang-me-some-tea/


Hittade dessa bilder på en annan bloggares sida och var tvungen att gå in här över och lägga ut de i min blogg också!

Ett företag vid namn Yankoo Design bestämde sig för att ge den klassiska te-påsen en ny look! Så de skapade ett paket där te-påsarna ser ut som små t-shirts! ♥










Visst är de rätt käcka?

Just det tre julklappar väntade på mig igår när jag kom till jobbet, en liten chokladask+en chokladask till med enbart tryffel...älskar tryffel.
Sen denna söta väska med handtvätt, handkräm, tvål och body scrubs svamp i mini.

Allt luktar jordgubb!







Visst är den söt, små rosa pärlor är över hela väskan i silver metall!!!!
Hm vaknade 04.10 idag och kunde ej somna om kl ska egentligen ringa....NU ringer den.
Usch magen är i olag har varit på toa flera gånger idag...nu blir det fjärde gången får se hur detta slutar?????
Nej har inte ätit för mycket choklad jag lovar att jag bara provsmakat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0