Troll

Först vill jag bemöta en kommentar i förra inlägget. Håller med om att du har gulliga barnbarn :-))).
Första säsongen av varuhuset är färdig sedd!
Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu???? har diskat ätit herbalife frukost, men orkar inte alls sätta igång med några köttbullar!
Får bli ett senare jobb.

Vill lägga ut några söta bilder som jag hittade på nätet....som alla vet älskar jag rosa men nu ska det inte handla om det jag älskar också troll...Rolf Lidberg är min stora idol.


Rolf Lidberg

 

Tror att han hade sig själv som modell när han tecknade

 

 

En av mina favorit målningar shopping i Paris

 

Några till fina målningar

 

 

favorit skulptur finns även som lamap

 

 

Nu ska det inte handla om enbart hans troll utan troll i allmänt, samlar på troll så har ni några ni vill bli av med så lägg in en kommentar.

 

John Bauer hans troll är så underbara

 

 

 

Här är det söta Gränna trollet utan för butiken där jag köpte mitt söta trollpar

 

 

Mina troll

 

utan och med blixt 

 

Har ni dessa ur söta Gränna troll i er samling av någon sort stora som små så hör av er om ni inte vill ha dessa längre








Kommentarer
Postat av: Dadaa

En 18årig tjej som lever ett rosa lyxliv. Jag har en katt som är rosa och heter Kissie. Jag gör gratis rosa designer till dom som vill ha. Följ mitt lyxliv här på bloggen.

2010-01-13 @ 17:46:00
URL: http://dadaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0