Död!

Åh vad hemskt det lät, men den är död min fina fina azalea och vems fel är det då? Jo min!!!! Det var för varmt i vardagsrummet eller rättare sagt fönsterbrädan var för varm av elementet så jag flyttade azalean till sonens gamla rum.....snyft där glömdes den bort av mig och den som var så himla fin badade den varannan dag och tog bort döda blommor och....nu är den död!!!!
En ozelott också snyft denna ovanliga och fina lila färg!!!!

 

RIP

 

 

Allt detta upptäcktes då jag fotade mina blommor!!!!!

 

 

 

Titta Teddy klivian blommar!!!!

Ger lite glädje i sorgens stund!

 

 

 

Gissa vem som är i andre ändan av denna maskin?

 

 

Jo.....

 

 

 

Han är så duktig så!!!!

Mina 45 Tintin bilar egentligen är det 47 eftersom två satts ihop!

 

 

Gatlyktan är kvar varför ha den bara över julen? Är ju ingen adventsstake eller stjärna så den får stå året om!!!!

 


Kommentarer
Postat av: kc

Så fin blogg!<33

Allt bra med dig? ^^,

2010-01-16 @ 15:34:53
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0