Svar på en kommentar och lite till!

Usch det där med att ha ost, tonfisk, lök och tomat i en toast låter inget vidare.
Men vindruvor till ost har man ju alltid på alla ostbrickor som serveras hemma eller ute på restauranger. En gammal klassiker. Varför äta vindruvorna till osten när man kan lägga dem på mackan eller kexet.

Prova Cine jag lovar att du kommer att bli fast och köpa mängder av vindruvor :-))).

Blev ingen Bond igår utan Wallander Arvet, men nu blir det en Bond film Ur dödlig synvinkel, vaknade nyss och kan inte somna om ska ta lite hostmedicin så får vi se om jag kan somna om till filmen.
Borde tvätta idag men är för trött för att göra det, har ju tvättstugan på Lördag men jag behöver tvätta lite annat.
Får se om jag orkar ta mig ned kl sju och ta den spontana maskinen.

Sen angående vädret i Blackeberg som jag har i min blogg stämmer inte alls, det är 12- ute inte 17- som det står i väder rutan. Igår kväll sa den -13 och det var -8.
Nix ej fel på min termometer som ni säkert tror jag har tre...två digitala och sen en analog och alla visar 12 eller drygt 12-

Nej nu ska jag lägga mig och se Bond...höres senare.





Kommentarer
Postat av: Maskrosmor

sv - Har ingen aning om hr koncitensen ¨på västerbottenpaj. Har aldrig testat.



Vetdu, jag tror inte att det handlar om att jag är dåligt uppdaterad gällande din blogg utan det att jag följer den via bloglovin och då visas inte inläggen i rätt ordning alla gånger =)



Och för tydlighetens skull så har jag inte läst detta inlägg heller en. Men kommer dit snart, just nu är jag inne på min mail, därefter skall jag godkänna de kommentarer jag fått och sen loggar jag in på bloglovin och lässer de bloggar jag prenumererar på. Alltid alltid samma rutin och ordning på morgonen. Knäppt eller inte, men det är så jag fungerar som bäst =)

2010-12-01 @ 06:37:43
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

sv - Vetdu, vi har också en sodastream sedan några år tillbaka. men vi har inte använt den på typ 1½ år trotts att vi har en obruten kolsyrepatron. Jag gillar inte sådan läsk och tja, det har helt enkellt inte blivit a att köpa smak.



Gubben som är colaholist gillar inte sodastream colan.

2010-12-01 @ 06:42:21
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Maskrosmor

Tja, vi får la se om jag testar,... kanske kanske inte... Vi ostbrickor äter jag gärna osten men inte kexen =)

2010-12-01 @ 07:32:06
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0