Vilka galningar det finns!

Ho ho kom in med kommentarer om lösen det börjar närma sig!

Intresserad och ställt frågor. Borde ringa kommunen när ni går sjuka till jobbet!!!
Ringa och kolla om det man skriver stämmer det kallar jag inte att vara intresserad utan elak och hotfull mot en främmande person. jag bloggar om mitt liv, mitt arbete osv och man behöver inte då ringa olika instanser för att kolla upp att det stämmer det jag skriver.

Jag har ingen lust att ringa dig en person som måste ha ett otroligt tråkigt och innehållslöst liv då man kan lägga tid och energi på att ringa för att se om det stämmer vad en främmande person bloggar om.
Vill du ha svar på dina frågor ska du ringa Stockholms kommun de har samma regler för alla oavsett vart de bor i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0