Västerbottenost paj

Fasiken var jag var kass på bloggandet igår, men jag mådde inte alls bra. Svettades och frös om vart annat. Har någon form av svamp i munnen vitt beläggning och rodnad så svider det lite när jag äter särskilt stark mat. Är så kallad torsk som ofta spädbarn får läker av sig självt. men ska köpa vichyvatten som lindrar.
Lovar att bli lite bättre idag, men tappade gnistan totalt när jag satte lösen på bloggen och fick maila runt det till alla som ville ha....som jag vet inte är den gnälliga A-M.
Men har bestämt mig idag för att öppna bloggen igen och se hur det fungerar.

Igår gjorde jag Västerbotten ost paj till det har man gräddfil, rödlök och röd kaviarrom....mumsigt värre...se bilderna under.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser smurrigt ut!

2010-04-30 @ 09:21:02
URL: http://rebeckaalskog.blogg.se/
Postat av: Gloriaah

fin blogg! :)



allt bra?

2010-04-30 @ 09:24:57
URL: http://gloriaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0