Vagnar!



Till lite visning på gamla och nya vagnar.
personligen tycker jag vagnarna var snyggare förr!













8o-talets vagnar jag hade en silvergrå sen en vinröd liggvagn, emmaljungas tvillingvag och brio sulky+enrosa sittvagn och en blå sittvagn emmaljunga
.


Denna hade jag i silver med rundare handtag



Denna hade jag i tvillingvagn



Denna hade jag i vinröd med vita större hjul



Denna hade jag fast i manchestertyg



Idag får rysningar så fula är de. För att inte tala om de små roterande hjulen som gör vagnen svårstyrd och omöjlig att köra i snö och på kullergater eller torg som har gatustenar.




























Men jösses vad är detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0