Tisdag!!!

Aha då tror jag att jag förstår. Ekonom trodde jag hade med ekonomi att göra inte ledning av människor, men det är klart man hjälper ju människor med idéer och tips leder in de på rätt väg. men för att förstå människor i ekonomiska kris situationer så är det bäst att leva som de själva gör. Tror jag hajat rätt!!!

Känner inte för att sitta här alls då jag sovit uruselt inatt. Sen hade Sture spelat in kanal 5 istället för kanal 3 igår pga att han glömt ställa om själva boxen då vi tittat på kanal 3 i Söndags...suckar hatar att missa avsnitt i den serien!!!!
Så jag ska faktiskt göra mig i ordning och sticka iväg snart!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha inte riktigt va. Ledning av människor är en valbarkurs inom ekonomin och man måste inte läsa den. De handlar inte om att leda människor i kris utan att om att leda överhuvudtaget, men vad händer med en ledare och männsikor i jobbiga situationer som den vi ka vara i. Man gör samma övning i lumpen fast hårdare där handlar det också om ledning av människor.

2010-04-20 @ 14:30:50
URL: http://theshooegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0