Tandläkaren klar!!!!!

Kom hem 16.15 med ett fint vitt leende. Han fixade karries i överkäken på framtänderna så nu ler jag vitt och fint igen!
Två veckor tills nästa gång och då är det enbart kvar en liten rot som ska bort och två hål.
Slönt att det är över för denna gången. han bedövade hela läppen och även näsan så jag känd einte ett ända dugg. Lit eläbbigt med bedövad näsa men det börjar att släppa nu.

Väntar hem min älskling ca 17.30 då det var otroligt mycket att göra idag. Han åkte 04.45 och var klar nu...jösses sen ska han från Lidingö och hem i rusnings trafiken också...suckar han kanske inte kommer förräns kl 18.
Sätter på potatisen om 20 minuter.

Nepp nu ska jag göra lite annat, så vi kanske hörs ikväll får se om man orkar blogga då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0