Tack!

Tack för all hjälp med headern! Ni har varit jätte snälla och verkligen försökt för förklara en gamling hur man gör.
men som ni ser så räcker den ej över hela sidan utan det är vitt på vänster sida!!!! Mina döttrar bor i Halmstad och Umeå så de kan ej hjälpa mig hemma med detta. Min son är nykär och jobbar och har säkert ej tid att komma över för att vara sin gamling till mamma behjälplig.
Designa.se hittar jag ingen hjälp att få den längre på vänster sida inte heller på googel.

Usch varför fanns enbart skrivmaskinen när jag gick i plugget och inte datorn?
Men tackar alla!
Ska nu sova för jag är rätt seg idag efter en dag i förskolan, men det var vår idag och varnt och skönt!!!!




Kommentarer
Postat av: Lexi

Har du kollat designadinblogg.se? Han har rätt bra tips... :)

2010-04-07 @ 07:10:58
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0