Söndag!

Nu är jag arg!!!! Rongedal skulle ha åkt i Körslaget. Jag, Sture och Göran var helt överens att de gjorde visan sämst, den förstördes av att rösterna inte kom fram när de satt ned över halva visan.
Låt ett gjorde alla körerna bra men vi tyckte att Rongedal gjorde sin minst bra om man säger så.
Bäst igår var Team Moraeus två kom Picasso och Strömstedt kan ej skilja de år bra mässigt igår.
Nu hoppas jag att Moraeus eller Picasso vinner!

Bye bye!



Kvällen i sin helhet!
Hemmagjord tzatziki!



Vi bjöd Göran på middag igår. Hemmagjord stekpotatis, hemmagjord bogbladsstek och hemmagjord tzatziki





Sen spelade vi spel.
Först Uno där Sture kammande hem 130 poäng den första rundan.



Sen spelade vi Svensson Svensson som jag vann första spelomgången.





Sen blev det tv. Postkodsmiljonären och Körslaget!






Här räknas det poäng med full koncentration.



Nej jag vill inte vara med!



Jag har ju fixat mina framtänder som var svarta där uppe pga karies nu är de vita och fina. Sture har en liten brun rand på sina två framtänder upp till och ska fixa dessa på Måndag. Detta är före bilder. Kan säga att tänderna inte är så gula som de är på bilden vet ej varför de blev som de blev.
Efter bilder kommer på Måndag!





Hm bevisbild!!!!! Ungdomarna bröt åter igen staketpinnar och la i grillen och eldade för att värma sig. Jäkla skitungar. Att ringa polisen hjälper inte för de kommer inte.



Bra bevisbild va :-))))). Taget genom köksfönstret från tredje våningen och grillen som ligger i parken är ca 30 meter ifrån fönstret. men man ser att det är ljus i bilden det är eld
en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0