Natti natti!!!

Hej nu är jag här igen!
Imorgon ska jag till tandläkaren!!!!!
Jag har tandläkarskräck!!!!
jag bara avskyr det och kan ej sova natten innan och går ditt på darriga ben! Jag har en superbra tandläkare min Mor började gå där som 14-åring hos min tandläkares far idag är det sonen som tagit över, jag var första gången där som 20-åring och då hos min tandläkares far.
Han är bra och jätte snäll och vet att jag är rädd. Ger mig beröm som om jag vore ett barn. Men ändå är jag rädd.
Sen kostar det pengar att plågas i några minuter...fy fasen vad jag hatar tandläkaren!!!!

Kul min dag då jag slutar 14 ska jag va hos denna person kl 15....jag vill åka hem slappa och ta det lugnt!!!
Tänker göra reklam för denna underbara tandläkare....Joakim Aste på Hantverkargatan...Fridhemsplan i Stockholm!!!

Nu måste jag säga natti ska upp tidigt imorgon för jag börjar 6.30.

 

Så söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0