Mina blommor!

Nyss hemkommen från coop. Sture slutade redan kl 10 idag så vi var nu iväg och köpte en helgskinka och ingredienser till efterrätten. Vad blev det då?
Äppelpaj med vaniljsås.
Så nu ska vi göra köttbullar, laxtartar och skinka. Tog lite bilder på mina Påskliljor och saintpaulor som är 6 st här hemma idag.
Se så vackert!


Mina Påskliljor 2 st och enbart 9.90 st.





Denna fick jag innan min semester förra sommaren och den blommar om och om igen.
Av ett föräldrarpar på förskolan.



Denna  har fick jag av Sture för några år sen och den är jätte stor nu och är oplanterad och blommar om och om igen.



Denna? Något år gammal men vart ifrån minns inte alls men den blommar också igen.



Mina paulor köpta förra helgen...fina va?



Mina tre sötnosar i en Anne Geddes ram med lite Påskfigurer framför.
Med blixt!


Utan blixt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0