Kärlek!

Kärlek är ett av de vackraste orden som finns!
vad är då kärlek?
Det kan vara otroligt mycket, tex kärlek till sina barn, en vän ett djur eller sin älskade och mycket mer naturligtvis.

Jag har valt att skriva om kärlek till sin älskade.
Den är varm och känns mjuk och härlig inne i kroppen.
Min älskade Sture du betyder otroligt mycket för mig. Du är min stora kärlek, min bästa vän, den som ställer upp i vått och torrt och kan mig utan och innan.
Du finns alltid där för mig och jag finns alltid här för dig.
Jag kan dig utan och innan och kan läsa vad du tänker du behöver inte ens öppna munnen.
Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för din skull
Det mysigaste som finns är att se kärleken lysa mot mig när jag ser in i dina vackra ögon!
Vi har det så bra ihop och vi har så kul ,ihop, vi skrattar ofta tillsammans, vi är så lika så otroligt lika, Vi passar för varandra som hand i handske.



Jag älskar dig!!!!!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Får man vara med på din kärlekslista?

2010-04-11 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0