God morgon!

Det här är jätte tråkigt att behöva göra men jag är tyvärr så illa tvungen. Idag kommer bloggen att börja ha användarnamn och lösenord för att kunna läsas. Och efter bloggrekordet igår på ca 150 besökare så är det jätte trist. redan nu på morgonkvisten så har många tittat in. men jag ger er chansen förmiddagen ut att kontakta mig om lösen.
Så be om lösen, be om lösen alla ni goa läsare!

Jag vaknade alldeles nyss men var då vaken från kl 2.30-6 i morse pga att jag först frös pga febern tog en tablett och blev då genast sjöblöt. Halsen är bättre och snuvan också, men har börjat hosta och blåsorna i munnen har minskat väldigt lite.
Så en genomgång på hur jag mår idag.
Såg Hets klart inatt, slutet helknäppt. Han bara går där vad hände med läraren Caligula, fick han sitt straff och eleven fick han upprättelse för att kunna ta studenten. Antagligen blev allt bra för rektorn besökte ju honom i slutet och leendet han gav oss i slutscenen tydde väll på att han också förstod att allt skulle bli bra nu.



Efter denna film började jag se på ombytta roller, Trading places på engelska.



Fick hem båda igår från discshop köpte även en prins i New York och Hon dansade en sommar.



Hon dansade en sommar en svensk gammal klassiker



Här på engelska men med mera scener


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0