febern går ut ur kroppen!

Febern börjar gå ned och jag svettas som en gris. Känner mig inte alls pigg. Vill ha sockerdricka, det vill jag alltid när jag är sjuk :-))))). Halsen värker och jag är jatte torr i munnen! Känner verkligen för att gnälla. Men jag är sjuk och då har man rätt att gnälla på allt men inte på alla människor.
Tycker vissa ska tänka på det som bara måste gnälla som inte är sjuka ens, gnälla på andras liv och tala om vad som är rätt och fel i allt och ha erfarenheter av ditt och datt så den främmande personen har fel i vad den än skriver och det ska ifråga sättas i ett
.
Nepp nu ska jag lägga mig igen efter att ha tvättat av mig så jag känner mig frächare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0