feber

Vaknade nyss med 38 i feber och känner mig inte alls okey just nu. På Torsdag alltså imorgon kommer jag lösenordsskydda min blogg nu har jag bestämt mig för det. Jätte trist att det ska behövas när jag har så många läsare som jag har. Kommer givetvis ge ut lösenordet till de som vill ha och följer min blogg. Skriv bara en kommentar så mailar jag er lösenordet. Vet ju ganska bra vilka som stadigt följer bloggen, men trist för de som hoppar in bara då och då. Har ju ibland 100 läsare om dagen, särskilt på helgerna.

Nu ska ja lägga mig för att titta på någon film för jag orkar inte sitta här just nu pga att iprenen ännu ej verkat.
Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: M

Fan vad tråkigt alltså.

2010-04-28 @ 08:40:46
URL: http://conler.se
Postat av: Cuddly

Vill gärna ha lösenordet om du skyddar bloggen eftersom jag tycker det är roligt att se alla underliga och udda saker du letar reda på på nätet och delger oss andra... som tåskorna exempelvis.

2010-04-28 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0