Blä Måndag!!!

 

Verkligen en skit Måndag är det!!!!! valande för 30 minuter sen med migrän. Känns som en elefant sitter på mitt huvud, samtidigt som det känns som om någon spänner en taggtråd runt skallen. Är så jäkla svårt att bli av med denna migrän som man vakanr med, för det är för sent att ta en migrän tablett. Så nu har jag tagit den där starka som man blir groggi av. Satt mig precis här för att tala om att det ända som hänt är att jag blivit groggi samma värk är kvar....suckar jag stänger ju idag!

Om jag ska vara hemma borde jag redan ringt nu...men här sitter jag och gnäller vid en dator jag egentligen ej kan sitta vid pga migränen.

Nej säger hej då och återkommer med hur det blev...hemma eller jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0