Ärlighet varar längst!

 

Varför kommer jag nu in på detta? Jo jag brukar följa några bloggar där unga tjejer snackar skit om varandra fram och tillbaka. Där de beskyller varandra för att ljuga, inte tala sanning, ha fel uppgifter, kallar varandra för h..a osv. Det är kul att följa bloggarna men man kan aldrig någonsin veta om det som står i deras bloggar är sant eller inte!

Men egentligen är det tragiskt med dessa unga tjejer som viker ut sig mer eller mindre (inte all men många), som gör om hela kropparna så att de ser ut som groteska plastiga barbie dockor, är med i program på tv där vissa har haft sex i tv helt öppet. De super sig fulla flera dagar i veckan på gratis drinkar och då ofta vid Stureplan i Stockholm där kändiskrogarna ligger tätt.

De lyser osäkerhet om dessa tjejer, en rädsla att inte räcka till att inte bli omtyckt osv.

Vad vill jag säga med detta?

Jo va dig själv och framför allt var ärlig. Håll dig till sanningen!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll nu när jag endå är inne :D

2010-04-10 @ 18:21:29
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0