Igår!

Middagen var god min bestod i små vårrullar, friterade räkor och biff med lök som Sture tagit hem från en restaurang där han tömmer sopor.
hans bestod av biff med lök, wallenbergare med mos också hemtaget från en annan restaurang...mumsig värre var det!
hade pommes till min mat!






Mitt fina glasägg från Gusums glasmästeri inköpt 1989.



Måste iväg snart börjar idag 8.30 men behöver gå in på lisa självservice på jobbet...sen är det föreläsning ikväll mellan 18-20.30 slutar jobbet mellan 17.30-18.00 kul värre är hemma senast 20.45.

Kommentarer
Postat av: saniaclaus

hej på dig.:)

jag tror nog att du skulle tycka om min blogg!

min tanke är mest att inspirera hihi(: uppdaterar jätteofta.. så välkommen in! :)



www.saniaclaus.se

www.saniaclaus.se



kram,

S.CLAUS

2009-09-18 @ 01:23:14
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0