Tvättstugan!



Har precis haft tvättstugan som Sture skulle ha haft kl 10, men vaknade 6.40 och bokad om tiden till 7 så nu blir det varuhuset för fulla muggar idag
. Sture var gullig och hämtade det sista i torktummlaren kl 9.30, så nu är det bara vikning som behöver göras.




http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.testfakta.se/img/2008/3/26/26705.jpg&imgrefurl=http://www.testfakta.se/Article.aspx%3Fa%3D26700&usg=__JCMm6dmpB8xPsEhznBiUA4ru8wk=&h=173&w=468&sz=51&hl=sv&start=1&tbnid=eBgGmfsYNCewvM:&tbnh=47&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Dtv%25C3%25A4ttmedel%2Bnopa%26gbv%3D2%26hl%3Dsv%26sa%3DG

Läs mer på länken över...men oj så lång den blev, men den fungerar!


Tvättmedlen från Willys, Nopa och Skona fick bäst totalbetyg i testet.

Dyrare tvättmedel tvättar sämre

De dyrare tvättmedlens rengöringsförmåga är långt ifrån fläckfri. Testfaktas laboratorietest av nio vanliga märken visar att Ariel och Via är sämst på att tvätta rent.



och vad använder jag då? Jo just det nopa!

Sköljmedlet jag använder luktar:






Lite in scannade bildr som jag sänt över till min son.


Min son är präst, troll och batman och clown :-))))




Pippi är min yngsta Linnea 3 1/2 år, prinsessan överst är fördelsedagsbarnet Angelica 6 år och trollet är då Teddy 7 1/2 år.



Här över viger då Teddy sina syskon, sen under är det clowner som blivit sminkade på vattenfestivalen några månader senare.
och så då Teddy som batman hans stora idol....kanske idag med :-)))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0