Torsdag!

Stängningsdag är det idag och även fotografering kl 8.30 då jag precis börjat.
Hatar att fota mig men man får väll försöka bita ihop.
Lite skojiga bilder att kika på:


http://www.asiajam.com/catalog/product_info.php?products_id=5166

Väckar klocka den vill jag ha och då den rosa kika in där de finns länken ovan.









Denna cupe cake stol eller pall skulle jag vilja ha



 

 

Vad gör det om man har skitiga bilruter om dessa ser ut så här:

 

 

 

 

Ja ni ser rätt munksallad...fy det skulle ej jag vilja ha!

 

 

Vatten flasker från Japan i form av...ja vad tror ni?

Hello Kitty!

 

 

 

Konst med toalettstolar i form av vattenfall eller vad man nu ska kalla detta?

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0