Söndag!!!!




Grått och trist, har solen gått i ide eller?


Svar till dottern min som svarade med en kommentar:

Aha en fondtapet var det som du hade på väggen
, glömde jag kommentera duken?
Den var jättefin, men vad är det för material!


Desa foton är tagna från balkongen för ca 30 minuter sen:








Detta kort tog jag igår, Sture på väg till torget för tredje gången denna dag...det man ej har i huvudet får man ha i benen.
men hur kan man gå till torget för att hämta ett paket och glömma avin hemma?



Så söt så!

Vad gjorde vi igår då?

Såg körslaget och yippey den sämsta åkte ur så nöjd så:



Men jösses vad är detta? Flower power flummande drogmissbrukare eller?
Nej tyckte koreografin
påminde om en reklam film för braj!
De var sämst så är det bara.
Allra bäst var Ola i den första låten

Team Ola: Angels – Robbie Williams
Även i den andre vann han med koreografin iallafall
, sångmässigt var Pontare bättre.
Team Ola: It´s raining men – The Weather girls



På andra plats kom då:

Team Pontare: I get around - Beach Boys



Andra låten Team Pontare: We will rock you - Queen gjorde dom lite tråkig




Stefans kör var bra likaså Amys hon och kören har så väldig energi, glömmer koreografin tack vara det.
Sen gillar jag låten gråt inga tårar, även som det verkade som att många dissade den.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: egor

sv: trevligt att du kikade in ^^ jo den hade lite nöt smak men inte allt för mycket...

2009-10-25 @ 10:13:05
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0