Om möblering av blommorna.

Imorse såg jag att alla mina blommer bla alla mina palmer behövde vatten. När jag började så ansåg jag att möblöringen inte alls var bra.
Två st pauler står i vardagsrums fönstret och syns inte alls som de ska eftersom vi drar för gardinerna vid tv tittande då persienerna är sönder.
De fick en ny plats i Angelicas gamla rum numera video rummet. Tagg palms kaktusen flyttades ned på golvet, stod på bordet förr och palmen som stod i fönstret fick en plats på bordet så här blev det:





Det stod förr en gigantisk palm på golvet  som nu flyttades in i Teddys gamla rum numera dockrummet och sattes på en pall.
Palmen som stod där på golvet flyttades upp på brädan och en annan palm sattes i fönstret.
Så här blev det:



Blomman som förr stod i detta fönster i mitten flyttades till köket+klipptes ned lite och så här blev det:



vardagsrumsfönstret har bara en julkaktus som hänger i en ampel kvar nu:



Nu är jag helt slut mår inte alls bra tar mig från soffan till datorn, städning, disk och blom om möblering tar kål på mig...suckar har feber, näsan rinner och halsen värker konstant och jag är ej hungrig. Nu har jag ej städat enbart  diskat några få saker som stod på diskbänken och flyttat på blommorna och vattnat dessa fotat och lagt bilderna här inne och det tog enbart 30 minuter och jag är totalt slut och fryser som tusingen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0