Någon som vet!

Jag är nyfiken på hur man hamnar på listan för mest aktiva på första sidan.
Att man måste vara aktiv förstår jag också men har även f¨åt till svar att det enbart ej är det och att det räknas för flera dagar inte just för dagen, det kan jag också förstå.
Men jag är mer aktiv än flera som finns på listan får då till svar att det har med andra faktorer också att göra.
Nyfiken som jag är mailar jag igen och frågar vilka då...man är ju född nyfiken.
Får till svar att tyvärr kan vi ej tala om det.
Vad fattar faktiskt noll nu...jag är aktiv och trivs med att skriva och lägga ut bilder i min blogg, men de kan ej tala om vad det är för faktorer som gör att man hamnar på blogg listan för mest aktiva mer än att vara aktiv.

Någon som vet skriv en kommentar för nu är jag ännu mera nyfiken :-))).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0