Lördag idag! Fredagen igår!

Ni som har barn vet att man är otroligt olycklig när ens barn är det och otroligt lycklig när ens barn är det!
Hängde ni med?
Då är jag otroligt lycklig, för att se min son igår hur lycklig och kär han var det värmde inom mig!!!!

Marie hans tjej var supertrevlig, glad, hade humor och...ja vad mer ska man säga...passar Teddy perfekt!!
Det verkligen lös av kärlek om dom och under kvällen märkte jag att de har mycket gemensamt så jag är säker på att han träffat rätt denna gång.

Jag som mamma kommer inte bli den elaka svärmodern :-), då jag med en gång gillade marie. Kvällen flöt iväg, men det gör de ju när man har trevligt. Sture var lite trött och jag vet att han ej vill köra bil med grus i ögonen.
Så när vi kom hem tog han en öl och sen gick vi och la oss.

Tillägg...supergod mat och vinet var underbart gott ska köpa det nästa helg.


















Teddys storbildstv, ni ser den bakom Marie och Teddy på ett av korten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0