Jösses!

Är ju bra om nya saker fungerar...medhelp från 1 oktober.




Jag finns inte????? Efter snart fyra år så finns jag inte med i hässelby-vällingby stadsdels förvaltning som anställd!!!!
Då säger de att jag måste ringa min chef för att sjukfrånvaron ska godkännas...jaha hon har bara mobil och min hem telefon är spärrad för mobil samtal+ några få kronor på mitt kontant kort så här fyra dagar innan lön.
Jag säger bara en sak...skit detta. jag har feber är hängig och vill bara lägga mig ned, men nu måste jag jaga min chef på flera för skolor för att kunna sjukanmälla mig med en godkänd anmällan. Tror jag vet var hon är efter 8 men sitter hon i möte eller något blir hon väldigt svår att få tag på....suckar. Precis vad man känner för när man inte är bra...men en skopa ovett ska hon få då det är hennes fel att jag ej är registrerad.
Nej jag ska ta och äte lite sen ska jag lägga mig ned och se på film, ska sätta kl på ringning ifall jag somnar så jag kan jaga chefen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0