Idol!

Nu är jag arg och det riktigt rasande...hur kunde Erika åka ur?????
Rabih Jaber sjöng sin låt helt utan känsla och usel sång var det också, samma sak gällde Eddie Razaz det var helt enkelt pinsamt var de hackade sönder sina låtar.

De stod ju bara där och försökte se så söta ut som möjligt för att deras små flickor till fans skulle rösta på dem.
Erika gjorde ett jätte bra framträdande som passade låten alldeles utmärkt.
Trisst att det ska röstas på utseendet istället för vad idolen gör, för man hör ju tjejernas löjliga skrikande när dessa icke snygga grabbar för mig äntrar scenen!!!!! GRRRRRRRRRRRR!!!!!

Kommer att sakna dig Erika men jag har ju Calle, Tove och Erik kvar och hoppas att någon Eddie och Rabih åker nästa fredag!!!

 

 



Hoppas någon av er usla åker nästa vecka!

Detta gjorde så att jag bara tog ett foto igår ni förstår kanske varför jag tappade lusten totalt.
Jäspande Sture




Tack Sture du är så vacker så...grrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0