Fredag!!!!!

 

 

Till min älskling!!!!!!

 

 

Det ska börjas i tid!

Så himla gullig bild

 

 

 

Vaknade strax efter 5 imorse med en sprängande huvudvärk, tog en tablett och nu är huvudet bra igen!

Min älskling kommer snart upp han har ställt kl på ringning kl 8, han är ledig idag. Lämnade in vår icke backande bil igår och får svar idag om det gick att rätta till...håller verkligen tummarna.

Om jag orkar så ska vi iväg och handla senare idag...ja jag vet att jag är hemma från jobbet pga att jag är sjuk.

Men jobba hade jag ej orkat ännu och hade feber senast igår, men sätta mig i en bil och åka till city gross för handling i ca 1 timme tror jag att jag kan klara av om Sture bär.

Nej hvudvärken verkar komma tillbaka...är nog migränen som spökar för då får jag onte vid datorn.

Så jag säger:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0